Sommaren är slut ;)

Nu äre ju så här att jag inte tittat in här på ett tag=p
vet inte ens hur länge sen det var, kanske inte var allt för länge sen =)

Skolan började idag, Vilket inte var allt för dåligt, schemat var rätt okej, det duger iallafall,
så länge jag inte behöver sluta 4 på fredagar längre är jag nöjd,

sen vill jag bara passa på att skriva att jag fyller år om 9 dagar; ) det ni.

Så snart är jag 18och då får jag göra precis som jag vill, nästan .. =P
haha

Nej nu blire vänta på krille, han är väl här om ca; 15,20 min?.
han som inte skulle komma till mig idag;p men då frågade han så snällt om han fick,
så jag tackar aldrig nej med att sova med mitt hjärta <3

Var även men mammsen å danne på ica maxi idag med, köpe mig en kalender, DET NI ;),
nu ska faktiskt elin sköta sig i skolan så det så ;p haha :D

och tro de eller ej, men nu ska jag faktiskt dra mig från datorn för idag, =) lika bra det
TJINGELITJING ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback