Wihoo ;p

Jag har sovit 2 timmar inatt. eller inatt? imorse, vartit vaken hela natten,l send vid 4 började big fet liar eller vad den heter så höll jag på å somna. och smart som jag var tog jag och drack en energi drink för jag inte skulle somna, och kunde jag inte somna förrän 9 imorse ;p, haha vaknade 11 , och då drog jag och sara till arcus å badbade morgan körde dit oss, sen kom mammsen,sis å oliver och hämtade oss ;p he m och köka grillad hamburgare :D mumms, sen kom eva,moa,abbe,mellis och saga =), det var ju som roligt ;p moa har ju kommit från london =p

Hon värkar ha det jävligt bra där borta ;p. hade fan varit roligt att göra nå sånt själv att bara sticka iväg, men nu går ju inte det för jag hade inte kunnat lämna mina prinsar :) Krisoffer å oliver = ). nu väntar vi på att krille ska komma så vi kan köra sara till råneå. där vi ska ha kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback