sommmmmmmmmmmar ...

Igår for vi till byn och var med johan ett tag =) sen sovde vi där med, krille for och jobba imorse och åkte med selan till stan =) ringde han imorse kom ju på att han skulle till stan och jobba och att han började jobbet 8, så jag passade på ;) vill ju inte gå ända från krille till bussen då jag vet att det är en björnjävel där ;) nog var det ju med älgarna.. och dom har visst vart där i skogen vid krille björnen alltså, för krille berätta att alex hade sett dom.. haha,  så då du vet det (=, vet att jag är dålig att stoppa in bilder men jag måste hitta kabeln, ikväll blir det bara chilla å se film =) skönt vettu !.

har laddat ner 2 st; ) sen har jag 3 sen tidigare vi inte har sett =p men blir nog bara en idag,

nu är krille klar i duschen så ska dra med han ut nu å hitta på nå, typ ICA MAXI :D
finns ingen bättre affär än den, måste köpa sling medel.. fast vi får se om jag orkar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback