;):)

Åhh vad less jag blir!, jenny är inloggad på min spotify hemma hos henne, så min musik här hemma pausas hela tiden :(

Tog mig en morgonrök å en kaffekopp imorse hos benny & caroa : ), gott, sen tog vi bussen till stan jag och jenny och gick i nån timme.. hittade kläder till imorgon oxå ; ), sen ringde bella och ville att vi skulle följa hon och sara å sola, sagt å gjort!, och brun blev jag ; ) sen skulle ju bella å hitta nå tills imorgon så då fick vi gå ett varv till : )
käkade sig lite på systersjobb oxå = ),

sen tog jag bussen hem, hoppade i en dusch, å åt lite till, väntar på att syrran ska komma med den där musik maskinen oxå, sen ska jag göra en väldigt " hemlig" grejj.. så hemligt att man måste ljuga för att få vänner ;) HAHA..

blir att åka till jenny oxå, måste ju ta med mig datorn osvosv.. så allt blir klart tills vivekas 50 år fest imorn : )
kan ju påstå att jag är sjukt TAGGGGAD !!!! :D, har ju hållt mig nykter helt länge nu ju, hela förra helgen så blir 2 veckor sen ; ) måste ju säga att jag och jenny har varit grymt duktiga, men dom där 5 veckorna vi lova mamma gick ju åt fanders ;) haha

nä nu ska jag slänga på mig ett face och göra nå nytta:  )




CHAAA CHAAA!!!!! ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback