helgen i helhet,

I fredags, började det med att vi for till sara  :) jag,bella å jenny  :) sen fick vi sjuss till malmudden, så trallade jag bella och jenny in till stan, då vi väl kom dit efter en och en halv timme haha, så hade ju så klart bella glömt sitt legg på hertsön, så jenny åkte med krille och hämtade det,

medans jag å bella stod å pratade med, issa,sara.o å sussannnnnnnaaa :D:D
så kom polisen och tjorva,

sen när jenny kom gick vi in på allstar ett tag  :),
sen gick vi till heros och mötte upp nåra sen tog vi taxi till jennny ..  ; ) 



och igår var jag bakis och det var inget roligt ..

jag och krille krockade med bilen igår så har sjukt ont i nacken, och nu orkar jag inte skriva nå mer om det. ,
men men sånt är livet, men jag lever ju,

idag blev det fara på jouren och dokumentera skaderna, hade fått en sträckning i nacken så det går ju över om en stund eller nå sånt .. hahaha 

 
sen har det bara varit en massa tjorv hela långa dagen, och jag har blivit sjuk, haha ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback