i rymden finns inga känslor ! (:

Känns skönt att få slut på allt svammel nu, men känns ändå konstigt att allting kom på en gång ?
Antar att det var meningen iaf, inte mkt kvar av skolan nu men är så sjukt trött på den att det inte finns nå slut, och min student mössa är inte ens komplett än, och klänningen är inte beställd, så kanske börjar bli dags att göra det nu?
ska hämta ut kläderna på fredag iaf,
sen har jag ju mina planer, så nu äre fan bäst jag sköter skolan så jag får nå helvetes slut betyg ..
men vi ser ju hur det går med den saken, är huvet dump får kroppen lida, seriöst jag sover ju typ bara nu för tiden?
inatt sovde jag hos jenny, men inte fan var jag med hon nå igår, utan jag somnade ist i hennes säng och sov till imorse, eller var upp en sväng i natt men hon var borta, sen på morgonen hittade jag hon i teddans säng ..
skönt att det typ är som sommar ute, då det är så varmt,
men nu ska jag ta mig en rök och vänta på att tessi ska komma och hämta mig, och ikv blir vara med min jennnut, men finns ju it ett skit att göra .. så vi ser ju hure blir!!!!!
<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback