Life as we know it,*

Händer mycket nu för tiden, har iallafall hunnit med en massa dom senaste dagarna,
igår var vi hos jenny hela förmiddagen och spela kubb å sola med, virpi,ted,pontus och ante,
dåligt bara att virpi alltid får ner alla.. så ska man vinna måste man ju vara på hennes lag ;)
sen trallade vi till pappas jobb och hämtade pengar så jag kunde köpa cigg, sen vidare till coop, och förbi pontus, sen tillbaka till svartöstan, var till tobbe å lisa oxå, hoppa lite studsmatta ;), sen såg vi film hos jenny & teddan, men då kom fredrik dit oxå, var ut på en prommis på kvällen,
och sen äre konstigt att man aldrig får sova om nätterna ;), det är alltid nån som ringer, äre inte den ena så äre den andra!,
åkte med jenny å dom till willys idag, sen tralla jag upp till stan och mötte Carola & Benny, vidare och gjorde nå ärende, förbi tekniska förvaltningen och sen trallade jag hem, och på gården hittade jag min prins ! så nu sitter vi och spelar boxning på wiit, och tro mig jag vann ;), men det var fan jobbigt..
nä om man skulle äta nånting och hoppa i duschen, slänga på sig ett ansikte och bege sig mot jenny !! :)
lät som en jäkla bra ide ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback