Tjollahoppsansa, så störd !

säg inte till mig att jag inte förstår för det gör jag, men inte du.
jag förstår så mycket att jag förstår att man för inte som dig.


Men nog om det !!


I fredags blev de bara vara hos jenny med hon å bella :)
i lördags blev de party för fullt!!

först hos jenny, sen fick vi sjuss in till stan, for på magasin3 en sväng, sen skulle vi tralla till max, sagt och gjort, sen hamnade vi visst i alvik? så kom inte till jenny förrän vid kvart över 6 nångång, och frös gjorde vi så vi tog oss ett bad. sen somna ja,

igår sovde vi hela dagen typ, och det blev en massa liv, men sovde iaf hemma igår ; ) ett under!

nä nu ska ja se färdigt den där filmen om andra världskriget. skola är överskattat!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback