12 December !

Typiskt att det ska gå och bli ström avbrott mitt i allt då hjärtat åkt och jobbat igen ..
Men antar väl att sånt hör till,
Var till mammsen en snabbsväng idag oxå, och hämtade hennes bil, för den lär jag ju också behöva om jag ska ta mig någerst!
igår var vi till syster en sväng eftersom hon fyllde år, så tog hem min kamera som hon lånat,
och Oliver är ju bara så satans söt !,
haha
Han tycker som om att ta bilder på sig själv!
bara han pallar sig hit och hälsar på någon dag, (Var som menat till dig THERESE!)
Nånä, om man skulle krypa ner i soffan och slå på en film ! Jomenvisst !

Kommentarer
Postat av: Moster C

Ja i detta snöväder är det perfekt att köra röda faran, hon tar sig fram överallt, men för guds skull kör försiktigt! Oliver är ett riktigt litet charmtroll han. Hoppas det har löst sig med dina strömavbrott

2011-12-12 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback