:) <3

Krille kom hem med tåget igår, han hade hög feber, osv..
Idag vaknade jag och hade helvetes ont i naveln, men tog alvedon så gick det över, börjar dock komma tillbaka nu .. så snart dags för en ny kur ;p
För övrigt börjar jag oxå bli förkyld, så det kommer väl oxå snart då ..
Idag har vi inte gjort nånting förutom sovit och städat ! och det har varit skönt, hjärtat väckte mig rätt sent idag, och då hade han gjrot lunch, så det satt ju fint eftersom jag var hungrig !: )
Nu snart ska jag börja göra mig i ordning för att vara i stan 18.25 ! ska med "klassen" och äta på Waldorf, vi har ju inte träffats alla sen studenten och det har hänt en massor !
men då var det bara den stora klädfrågan, vad ska jag ta på mig! allt jag kommer i nu för tiden är ju mjukis klädet haha ;p men något ska vi nog kunna hitta på tror jag ! :) är grymt hungrig och sugen på friterat ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback