God Jul !

Har varit en lång idag, började med att vi åkte på banken, förde över mina pengar på kontot, och gjorde så dom alltid kommer komma in där,
hann oss bara till maxi för att stor handla, så ringde dom ut krille så han fick åka upp till Gällivare och jobba :/,
blev iallafall en full kyl och frys för ca; 2500 kr i bara mat .. usch ! hade hällre bott hos mamma, tänk så billigt det blivit å tänkt så mycket pengar man fått över :)..
och efter vi handlat så for krille iväg, och jag fortsatte efter klappar !, har fortfarande 3 stycken kvar, men det tar jag imorgon på morgonen innan jag åker till mamma,
annars har det inte hänt så mycket, hämtade middag från donken för det tyckte jag verkligne att jag var värd efter allt stress idag, sen for jag till mammsen, färgade håret och spelade bingo, så har nyss kommit hem, och just betalat dom där räkningarna .. surt kan jag ju säga att det verkligen var ! :) men det måste ju oxå göras tycker jag ju :)!
Nä om man skulle lägga sig i sängen och sova, och vänta på att hjärtat mitt ska komma hem, eftersom han har tänkt komma inatt :). Puss och Godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback