;p

Hade ju verkligen otur med teliasnät idag!, och gode less blev jag, så idag blev det en dag hemma ..

Har hunnit städa lite, slå på en tvättmaskin och käkat lunch, nu tänkte jag ta mig en dusch och göra nå nytta, finns massor man kan göra, sen får jag se om jag åker in mot stan nå idag:), beror helt på hur rastlös jag är !: ),
tog även fram pepparkaks degen! så det väntas oxå,


( MAMMA JAG BEHÖVER BURKAR, STORA SOM SMÅ ) ..

Annars har det väl inte hänt så jätte mycket, är lite tomt här utan krille, men jag antar att jag vänjer mig, sen så är jag ju faktiskt inte helt ensam eftersom jag har en vildning där inne som verkligen inte vill ligga stil, utan bara sparkas hela tiden!

nä nå nytta var det väl  ?; )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback