Woho :)

Blev jobba idag 8-17 på Luleå dag och natt, och imorgon blir det jobb 16.30- 10.00 :),
jobba en natt sitter ju inte dumt till ;) speciellt inte då man får sova : ) blir ju halft som halft 2 lediga dagar för mig då ;) det GILLAS !

Och inte nog med det var jag till mammsen efter jobbet, och det gick inte frammåt för plogbilen verkar dom inte veta vad det är för nå;),

nu blire göra sig nå mat och ta tag i disken, för de skulle behövas :)
sen ska jag försöka vila, om pyret tillåter det dvs, eftersom den alltid ska börja sparkas osv, så fort jag lägger mig framför tvn, eller då ja ska sova.. så det är ju tekniskt omöjligt :)

Kommentarer
Postat av: Moster C

Hihihi de är som mysiga de där små krabaterna. Vad kul att du har så bra med jobb Elin!

2011-12-13 @ 19:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback