början på något nytt

Skolan blev väldigt jobbig idag, mötte upp sara på skolan imorse vid halv 8 så vi skulle hinna prata inne, det slutade med att ingen av oss igentligen velade gå in till klass rummet, och jag visste redan då att jag orkade inte vara på skolan hela dagen, för bara vi tittade på varandra blev vi ledsna, och det skulle komma en massa frågor oxå, så jag trallade till inger och pratade med hon, och sen var det Saras tur att prata med henne, så kom ulla-britt, sen tvingade dom oss att båda vi skulle gå till kuratorn och prata med henne så satt vi där jag sara å kuratorn, sen sa hon kuratorn att hon ville att båda vi skulle gå hem, för om dom andra i klassen skulle frågat nå skulle de slått slint så där satt vi med näsdukar i typ 40 minuter, gick och åt lunch sen och tog bussen till råne kring 11

hos henne pratade vi inte om nånting, utan vi umgicks i stället spelade alfapet åsånt för att vi skulle komma på andra tankar.. och det hjälper faktiskt att göra saker då tänker man mindre,
värkar bli att jag sova här inatt oxå..

imorn blire pite på yrkes mässan sen får man se vad som händer...






Jag saknar dig <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Sånt är svårt! :(

Men det löser sig nog.. på ett eller annat sätt..

2011-02-15 @ 13:13:22
URL: http://suchabitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback