=//

Jag vet inte ens vad jag ska skriva, för jag finner inga ord, det kommer bara tårar!, sen ifrågasätter ni mig hur jag kan vara ledsen, och att jag inte förstår.
Jag förstår det här jävligt bra, Min så kallade bästa kompis och min så kallade pojkvän, eller som sagt han var min pojkvän, blev helt vips veps kära i varandra, och gick bakom ryggen på mig, grymt dålig stil.
det kommer ta jävligt lång tid för mig att verkligen fatta vad dom har gjort, för jag tror aldrig jag varit så ledsen som jag är just nu,
Krille skyllde på att han hade tappa känslorna för mig för ca; 2 veckor sen, och försökt stöta bort mig ända sen dess,
Han säger varje dag hur mycket han älskar mig( då vi var tsm), han vela alltid mysa och pussa på mig, han sa snälla saker, han kom hem med en choklad ask, han hyrde film köpte godis och allt sånt för att vi skulle kunna mysa, och allt detta hann han göra på dom här 2 veckorna, och så vitt jag vet är det inte så man stöter bort nån ..
och när jag frågar dom varför varför varför, då säger båda att dom inte vet, det är bara sara som har dåligt samvete det kan hon gott ha,
för just nu vet jag inte ens om jag vill veta av nån av dom .. ,
för att göra mig glad kom tessi och ville och hämtade mig, så for vi iväg en sväng vela komma på andra tankar, och det var jävligt skönt att prata ut det var det faktiskt!, blev som på ett annat sätt, sen fattar jag inte varför krille tokskickar sms och frågar vars jag är och att jag ska ringa, för han vela veta om jag kommit hem, förstår inte ens varför han bryr sig, just nu vill jag bara att han hämtar sina saker hos mig, så jag får smälta att jag tappade min bästa kompis, och min pojkvän på en och samma gång, var ute till imorse nån gång
men har typ bara sovit i 30 min om ens det, för så fort jag somnar drömmer jag om dig, och jag bara önskar allt kunde bli ogjort, men jag kan inte klandra er , för ni kan inte ro för era känslor,
Men en sak ska du veta krille, jag kommer alltid älska dig, men du har gjort mig grymt ledsen
och sara dig vet jag inte med än, men vi tar det som det kommer och jag vet att du kommer läsa, att ni båda kommer läsa faktiskt så du kan gott och väl höra av dig till mig så jag får veta hur du ska göra ..
/ ELin

Kommentarer
Postat av: mamma

Försök att inte vara lessen jag vet det gör ont och det kommer att göra det ett bra tag. Men två som man tycker om så mycket gör inte så här om de är riktiga vänner.

2011-02-13 @ 08:48:12
Postat av: Carolin

men så jävla vidrigt gjort! Jag tycker du är en bra vän som ändå kan säga att dom inte kan rå för sina känslor. För hur som helst, man gör inte så, spelar ingen roll hur kära dom än skulle vara. Ta hand om dig elin och jag tänker på dig! / carolin

2011-02-14 @ 21:39:15
URL: http://caarolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback