01. om mig

Mitt fullständiga namn är Elin Ulrica Vikman, jag är 18 år och bor med mina mamma och hennes sambo på Mjölkudden. jag går sista året på barn och fritids lärlings utbildning, som jag ångrar att började. jag spenderar ofta tid med min pojkvän eller med sara :).
jag är en person som tycker om att göra olika saker, bara man kommer på något att göra, men oftast blir de att vi sätter oss i bilen på kvällarna och bara åker runt i brist på annat, och det är sjukt tråkigt! kanske var lite roligt i början då krille fick kör kortet, men isf första veckan!. jag håller själv på med mitt kort, men det går knappt framåt :)
kommer faktiskt inte på nått :), så vill ni veta nå så fråga ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback