Onsdag,

sitter på praktiken nu, har ju lunch :p så då jag ändå hade med mig min dator kunde jag väll lika gärna koppla upp mig ? ;)

Har varit ute och spelar landhockey med små killarna :D, och JAG VANNN!!! tro det eller ej, men jag gjorde faktiskt det ;), var rätt kallt ute, men då man väl kom in i spelet blev de varmt :) haha


gick jag och mötte jennt vid hennes moster, och så tog vi bussen till henne :), bakade en kladdkaka, sen tog vi en rök med krille,thomas å wallström, och jag frös så satans mycket att jag skulle gå in, men istället så råkade jag stänga dörren så vi blev ju utlåsta, fick kasta en jävla snö boll på hennes grannars ruta för att dom skulle öppna åt oss ;P haha, och sen på kvällen blev det bara mys med jennut : )


Idag ska jag iallafall hem en sväng, har ju inte sovit hemma på år och dar ?
nä men det känns som det :)..


varför känns det alltid som onsdag är en lång dag?
åhhnej, jenny, nu har jag en klump i magen igen, nu kommer hända nå .. JENNNNYYYY hör av dig din skit korv: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback