Satans jävla skit

Just kommit hem, varit å ränt hela dagen efter skolan :), till jenny en sväng, sen for jag till stan och gjorde grejjser, sen mötte jag jenny och följde med hennes pappa :)

Värsta grymma lillebrorsan hon har ;), tog bussen från hertsön, och hem till mig, och här är det hockey för fulla muggar :), för danne äre en FJANNNT ;)



du är ju trög i hela huvudet?, mitt liv mina bekymmer? haha och du lovar så mkt, men du håller inget, för du är en myttoman, och du gör mig bara förbannad, så snacka inte skit, , och nog äre bara ni kommer inte precis direkt att jag blir rädd, kan ju inte annat än skratta :), börjar nästan bli som ett intresse? och jag förstår inte att du inte vågar stå för det du säger? och att de andra dumhuvet är så jävla trög och går på det?

Men Grattis du vann den här gången med :), du knäckte mig totalt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback