Tjäääänare mannnen !!! :)

Kom nyss till jenny, hon gjorde mat :D en burgare ;) GÖTTTT ! :)

varit hos hennes moster och chiillllatpung i några timmar :p, sen kom K&T och tog en rök med oss, och med sig hade dom nån liten skit :D, haha gulligt :), sen fick vi sjuss till mig, och sen till jenny, oliver blev lite butter, han ju knappt vara med han, och han hann se K utanför med bilen.. så det var den dagen :)

nu ska jag och jenny bara mysa på och se film, för imorgon äre praktik igen :D, som jag saknat mina små kompisar ;) haha :), antar att det blir landhockey imorgon oxå, dom måste ju få försöka vinna nån gång ;) haha =)

men annars har jag haft en toppppppen på snoppen dag :),
CHAAACHHHAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback