TRÖTTTTTTTTTT IDIOT!

Sjukt trött , har inte sovit speciellt mycket i natt, för man får ju aldrig sova!!  det är ju så när man inte förstår att det är natt kl 00.30 .. och att det aldrig är nå viktigt så man kan ta det dagen efter, men det fattar inte du ..´
och det spelar ingen roll om man inte svarar på telefonen, för då kommer du hem .. äre svårt att förstå att du ska lämna mig i fred?, det är väl bättre att du gör det än att du sitter och ljuger? för jag tar inte direkt åt mig dina ord. för om jag skulle göra det skulle jag ju bara bli sårad igen, så tror inte jag vill det, njaeeee!
jag behöver inte dig för att må bra, jag klara mig själv, men då du inte kan låta mig vara, det är ju  bara iriterande................

känner mig på mig att det kommer bli jävligt roligt på skolan idag hahaha,
Men man har ju sig själv att skylla ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback