just another person

I fredags så satt vi barnvakt i svartöstan å bara myste på.

Igår kom Bella oxå, så vi gick på stan ett tag, jag for sen hem och hämta kläder åså, sen fyllde ju danne  år så då vare massa människor här :)

på kvällen skulle vi dricka men det blev inte, och varför det inte blev ska ni skita i.
Gjorde iallafall en massa buuuus, tills ja somna där kring 2 ?

men sen ringde telefonen kring 4 halv 5 ? så då vare bara upp och hoppa och gå ut på en rök ..
synd bara att folk inte förstår att man måste sova här i livet, 

Men en sak ska du veta, ,jag behöver inte din hjälp, jag klarar det här själv .. :)


Nu ska jag städa så jag åtminståne har nå golv !!, har knappt varit hemma nå på flera veckor, och ändå ser det ut som det gör ?? konstigt  ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback