nu äre it länge kvar :)

Min student klänning kom idag, och det var grymmmmmmt fin ! : ) nöjd tjej!'
sen var mamma och moster och köpte mera tyg till min balklänning oxå, imorgon blire betala balen oxå, så då går det inte att ändra sig nånstans,
fyfan vad skönt att skolan slutar snart, sjukt skönt. imorgon äre exakt en månad kvar. och den 26 maj är sista praktik dagen. har en massa som ska göras innan det, i veckan ska projekt arbetet vara klart, och jag har inte ens börjat. kul jul. eller så inte.
balklänningen måste vara klar före den 4 juni, för då går jag och therese balen i boden ;) hahaha
ja så kan man ju oxå göra ..
var förbi farmor en sväng idag oxå, sa till tessi att vi far dit och ser om det finns nå bullar. och då vi kommer in där står hon och gräddar bullar för fullt ;) var som om jag kände på mig nå :D haha och gott vare ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback