äventyr

Var hos tandläkarn imorse, sen for jag till mamma, men hann inte vara där så länge så kom hon på att vi skulle åka på åhlens, så där ifrån fick vi med oss en body och ett par byxor, Tack mamma !: )

sen for vi hem så kom f&f och skulle titta på systers trasiga voffla, och med sig hade dom min julklapp från faster ! :) var på tiden Tack tack ! :) och nå sköna tofflor som jag inte kan vara utan nu, och nå champangeglas!

så det var ju snällt :)

Följde även med syster på dagis och affären för att hon skulle slippa ta med sig emmie in i affären, och med mig hem till mamma igen så fick jag med mig en prins! sen for han hem samtidigt som mig oxå .. :)!

då jag kom hem hade jag 2 glada kissar ! dom blir alltid så glad då man kommer hem ;) är nog för att dom är van att ha mig här, undra  hur det blir på onsdag då jag börjar jobba igen ? det kan man ju alltid undra ! stackas kissemissar .. men dom är ju roade så ! sen jobbar jag ju inte så långa pass :)

Nä om man skulle hoppa sig i sängen så man orkar upp till barnmorskan imorgon .. och efter det ska jag baka semlor ! passar på då jag har hela dagen på mig ;) !

Pusssssssss & Sovgott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback