=P

i Tisdags blev det vdc, sen skickade ju dom självklart mig vidare till akuten som vanligt då ..
fick sitta där först typ en timme och vänta, vilket var väldigt konstigt att det gick så fort för en gång skull, sen konstaterade dom att dom skulle operera mig, så då vare bara ringa mammsen å be hon kommer, så mormor fick köra hem bilen, och sen fick jag fast i flera timmar, klockan var ju typ 12, och jag fick inte komma på operation förrän klockan 18 ! så lite less var jag ju, och efteråt gjorde det ont nå jävulskt så dom tröck morfin hela natten i mig, och igår fick jag åka hem , så idag ska jag bara ta det lungt och ligga hemma, för jag har fortfarande ont, kan inte påstå panodil är något vidare !
men det får funka ! sen får jag inte jobba på minst 2 veckor häller vilket sög, för vad ska jag då hitta på på dagarna ?=)

äsch de blir nog bra tillslut bara det läker och börjar göra lite mindre ont !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback