usch !

 Jag tänker inte skriva att det är kallt ute, för det vet alla redan :) ! och det är inte skönt nånstans,
förövrigt har jag inte alls lika ont längre, bara då bäbis sparkar ..
men däremot måste jag byta plåster tusen gånger om dagen, för att det har börjat vara =/ men inte nog mkt att dom gör någontingt åt det iallafall .. så blir det infekterat då äre deras fel :p så det så !


Berra bus & sixten lus, dom leker för fullt om nätterna, ingen respekt alls på att andra vill sova, och på dagarna, jo då sover dom för det mesta ! tråk !

Idag har jag verkligen inga planer alls. känner igentligen inte för att gå ut häller, men vi ska åka till byn en sväng, sen till lule förbi mammsen tror jag, och till jouren så dom får lägga om såret, för jag har slut på sånna där plåster ! nä göra sig i ordning någongång så man inte sitter här och ruttnar bort ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback