=))

Var ett tag sen jag skrev här : ) Men det blir så då man har fullt upp med annat vettni !
Jobbade ju hela förra veckan :)!, och det blir desamma nu i veckan, imorgon blir det på min favorit ställe :)!
så då även på onsdag och fredag ! :) Häärligt!
Hjärtat har åkt och jobbat igår, så nästa gång jag får se han beror helt på snön ! :)
eftersom jag börjar tidigt tisdag,onsdag så sover jag hos mamma tills då, så får jag sova en timme längre iallafall, tycker jag behöver det som sover nog lite iallafall .. börjar bli lagomt less ! är det inte det ena så är det de andra ..
Nog för att min tidigaste dag den här veckan är 6.15 men den dagen spenderas i antnäs, så då sover jag hemma, och till helgen kommer mina nya prinsar : ) !!!  såå mysigt ! på fredag blir det även betala en massa räkningar, och fara och handla, och inte nog men det så ska det städas oxå för på måndag nästa vecka åker jag på ikea med mamma och moster! har en massa som ska handlas .. synd bara att allt inte var gratis ! :) då skulle jag må gott ivarjefall : )
inte nog med det så gick vi in i vecka 31 igår.. tiden går fort, men hade hoppats på att den gått fortare, saknar verkligen att sova på mage ! nu sover jag ju knappt alls, ! : ) men har vi tur går sista tiden fort nu så är pyret här snart :)
En riktig tjockis.
Nä en dusch nu då sen tvn :)
Puss och Godnatt !
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback