:)

Blev inget jobb för mig idag !... vilket inte bar vidare bra ! iställer förflyttar jag mig till vårdcentralen. och hoppas fan dom gör nå åt saken denna gång !

kan ju inte vara hemma hela tiden pga ett jävla bråck som gör att jag inte kan röra mig .. är gode less. det kommer och går det onda dag för dag och ena dagen är bättre än den andra, men inte idag !

och inte igår ! och inte inatt ! så nu är jag less ! panodil hjälper ju inte för fem öre alls.
Men vi får väl se vad dom har att säga. den förra läkaren sa då åt mig att bara ligga i sängen och vifta med lillfingret, men dom kan ju inte direkt påstå att jag ska ligga inne i typ 8-9 veckor till Aldrig .


Bäbisarna är som busar ! Men på tiden vi hittar ett namn till lurven :) ! bertil heter ju redan bertil , så han äre ju lungt för..

blir åka till mammsen och hälsa på sen tror jag, måste ju ändå åka å hämta krille på tåget ikväll eftersom han kommer hem. så känns lite onödigt att åka fram och tillbaka efter den där tråkiga vägen ;p

Ajja, Puss & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback